Obrazložitev: Amandma je skladen s pripombami Zakonodajno-pravne službe Državnega zbora RS in
odpravlja nejasnosti. Ker ima Slovenija vzpostavljen centralni register pomoči
de minimis, se uporabljajo omejitve iz 3a. odstavka 3. člena Uredbe EU št.
1408/2013. Imamo tri omejitve zneska pomoči: a) individualna omejitev se nanaša
na upravičenca oz. upravičenca, ki je enotno podjetje; b) nacionalna omejitev
se nanaša na skupni znesek pomoči, ki ga upravičencem dodelijo dajalci pomoči v
Sloveniji; c) sektorska omejitev se nanaša na skupni znesek pomoči, ki ga
dajalci pomoči v Sloveniji dodelijo upravičencem v posameznem sektorju primarne
kmetijske proizvodnje (govedoreja, prašičereja, proizvodnja grozdja ...). Pri
dodelitvi pomoči de minimis v primarni kmetijski proizvodnji je potrebno
upoštevati vse tri omejitve.
Kar se tiče upravičenca, ki prek povezav z drugimi poslovnimi subjekti, ki so
opredeljene v drugem odstavku 2. člena Uredbe EU št. 1408/2013, tvori enotno
podjetje, slednja uredba zahteva, da se pri preverjanju individualne omejitve
zneska pomoči de minimis upoštevajo dodeljeni zneski pomoči de minimis vsem
subjektom, ki tvorijo enotno podjetje.
V osmem odstavku sem namesto izraza "ustrezne" uporabi "zadevne" individualne
omejitve zneska pomoči de minimis iz drugega odstavka 3. člena Uredbe EU št.
1407/2013. Določeni sta namreč dve različni individualni omejitvi: 100.000 eur
za cestni tovorni prevoz in 200.000 eur za druge gospodarske dejavnosti, razen
primarne kmetijske proizvodnje ter ribištva in akvakulture. Pogoji iz tega
odstavka so povzeti iz prvega odstavka 5. člena Uredbe EU št. 1408/2013.
Pogoji iz devetega odstavka odstavka so povzeti iz drugega odstavka 5. člena
Uredbe EU št. 1408/2013, pri čemer je Uredba EU št. 717/2014 nadomestila Uredbo
(ES) št. 875/2007. |
|