Seje delovnih teles - Izbrani zapis seje (v pregledu)

Polni naziv telesa - št. in vrsta seje
28 - Kolegij predsednice Državnega zbora - 032. Redna
Datum zasedanja
31. 1. 2023
Vsebina zapisa seje (v pregledu)

REPUBLIKA SLOVENIJA

DRŽAVNI ZBOR
KOLEGIJ PREDSEDNICE DRŽAVNEGA ZBORA
32. seja
(31. januar 2023)


Sejo je vodila predsednica Državnega zbora mag. Urška Klakočar Zupančič.
Seja se je začela ob 14.01.

1. TRAK: (VP)

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Lepo pozdravljeni. Bomo kar začeli z 32. sejo Kolegija predsednice Državnega zbora. Vse prisotne lepo pozdravljam.
In vas obveščam, da sem vam danes poslala novo gradivo k 1. in 2. točki dnevnega reda.
Obveščam vas še o nadomeščanju članov Kolegija, in sicer poslanec Damijan Zrim nadomešča vodjo Poslanske skupine SD Janija Prednika. Aha, tamle ste. In pa poslanec Franci Breznik nadomešča vodjo Poslanske skupine SDS Jelko Godec.

Tako da bomo kar začeli s 1. TOČKO DNEVNEGA REDA, TO JE PREDLOG ZA OBRAVNAVO PREDLOGOV ZAKONOV PO NUJNEM POSTOPKU.
Novo gradivo k tej točki ste prejeli danes. Razpravljali in odločali bomo o dveh predlogih za obravnavo predlogov zakonov po nujnem postopku, katerih predlagatelj je Vlada Republike Slovenije. In sicer najprej obravnavamo predlog, da Državni zbor po nujnem postopku obravnava Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o državni upravi.
In dajem besedo predstavnici Vlade, generalni sekretarki mag. Barbari … Ne? Joj, se opravičujem, namestnici generalne sekretarke mag. Barbari Peternelj. Izvolite.

MAG. BARBARA PETERNELJ (namestnica generalne sekretarke Vlade): Hvala lepa. Najprej lep pozdrav vsem.
Vlada Republike Slovenije predlaga, da se zakon obravnava po nujnem postopku, in sicer, da se preprečijo težko popravljive posledice za delovanje države. Zdaj, ko je končno uveljavljen zakon, sprememba Zakona o Vladi, je potrebno na novo opredeliti tudi delovna področja ministrstev zato, da se normalno omogoči optimalno izvajanje izvršilne funkcije, s čimer se pa tudi omogoči izvajanje načrta za okrevanje in odpornost ter evropsko kohezijsko politiko v naslednjem programskem okolju. Dodatno pa se ureja tudi možnost prenosa krajevne pristojnosti pri odločanju upravnih enot iz preobremenjenih na manj obremenjeno.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa.
Odpiram razpravo, če želi kdo razpravljati. Izvolite, gospod Breznik.

FRANC BREZNIK (PS SDS): Najlepša hvala.
Zdaj v Slovenski demokratski stranki tega predloga zakona in dopolnitvah Zakona o državni upravi, da bi ga postavili po nujnem postopku, ne bomo podprli. Zdaj, to ne sledi torej poslovniški določbi za skrajšan postopek, v bistvu gre za manj zahtevno uskladitev zakona z drugimi zakoni in manj zahtevne spremembe in dopolnitve zakona. Mi smo o tem že opozarjali, ko je bil sprejet Zakon o Vladi Republike Slovenije, torej lani, istočasno z novelo. Mislim, da bi takrat morali in to bi se tudi morali zavedati, da sta je treba takrat vložiti oba zakona torej v proceduro, tako da tega dela ne bomo torej podprli.
Toliko z moje strani. Najlepša hvala.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa.
Ker vidim, da nihče drug ne želi razpravljati, zaključujem razpravo.
In prehajamo na glasovanje in na glasovanje dajem sklep: Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o državni upravi se obravnava po nujnem postopku.
Kdo je za? (IMNS, SD, Svoboda, Levica.) Je kdo proti? (NSi, SDS.)
Ugotavljam, da je sklep sprejet.

2. TRAK: (TB) – 14.05

(nadaljevanje) Zdaj prehajamo na obravnavo predloga, da Državni zbor po nujnem postopku obravnava Predlog zakona o začasnem dodatku sodnikov in državnih tožilcev in spet dajem besedo predstavnici Vlade, namestnici generalne sekretarke, mag. Barbari Peternelj.
Izvolite.

MAG. BARBARA PETERNELJ (namestnica generalne sekretarke Vlade): Hvala.
Tudi za ta zakon Vlada predlaga obravnavo po nujnem postopku, da se s tem prepreči morebitne težko popravljive posledice za delovanje države.
Glede na to, da imajo sodniki ustavno zagotovljeno posebno mesto v družbeni ureditvi in da je dostojna oziroma primerna plača sodnika bistven pogoj za neodvisnost sodstva, se s predlogom zakona predlaga uvedbo začasnega dodatka, in sicer do ureditve sistemskih sprememb plačnega sistema.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa.
Odpiram razpravo, če želi kdo razpravljati? (Da.)
Izvolite, gospod Breznik.

FRANC BREZNIK (PS SDS): Jaz bom na začetku povedal svoje lastno mnenje, kjer po eni strani razumemo plačna nesorazmerja, ki so predvsem na področju tudi funkcionarskih plač, ampak zraven sodnikov so še tu plače v Vladi, plače v zakonodajni veji oblasti, plače v lokalni samoupravi, ki so daleč pod kakršnokoli razumno mejo in nenazadnje tudi plače sodnikov.
Zdaj, tisto, kar bi pa kot predstavnice Vlade vsaj poskušal, da bi vsaj poskušala najti resno argumentacijo, zdaj, če je pravnica, vsaj tisto teorijo prava, kjer govorimo o pravni argumentaciji. Zdaj, nujni zakonodajni postopek se torej uporablja samo v primeru odpravljanja posledic naravnih nesreč, interesov varnosti in obrambe države ter kadar je pri sprejemu zakona potrebno preprečiti težko popravljive posledice stanja države.
Kje gori, bi vprašal, v tem trenutku? Glede na ostale funkcionarje… Zdaj pa bom povedal še en argument, zakaj ne gori. Kaj je razlika med funkcionarji zakonodajne veje oblasti, ki ga predstavljamo tukaj, funkcionarji izvršilne veje oblasti in pravosodnimi funkcionarji? Veste, v čem je razlika, bistvena, a veste v čem je bistvena razlika? To so edini funkcionarji, ki imajo trajni mandat. Vsi kolegi tukaj, ki se jim ne bodo dvignili plače, imajo začasni mandat, lahko bo še trajal tri leta, pa mislim, da nekaj mesecev, lahko pa bo že čez mogoče eno leto njihov mandat prekinjen. Socialna varnost sodnikov je v tem primeru absolutno nekajkrat večja kot je socialna varnost mojih kolegov, ne, ne glede na kakršnokoli stranko in tudi funkcionarjev v izvršilni veji oblasti. Kdor koli je minister, kdorkoli je državni sekretar, te socialne varnosti v tej državi ima glede na sodnike kot funkcionarje pravosodne veje oblasti nima. Legaliteta poslancev in poslank v neki državi, glede na to, da so izvoljeni na neposrednih volitvah, je seveda tista, s katero ravno ti poslanci volijo sodnike in sodnice. Ti poslanci in poslanke odgovarjajo za svoje delo na prvih naslednjih volitvah, jaz sem v svojem delu v parlamentu bil na štirih volitvah, spoznal marsikatere kolege.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Pa spoštovani gospod Breznik, prosim, omejite se na to, da sprejemamo zakon po nujnem postopku. razpravo boste imeli v veliki dvorani, boste lahko vse to povedal, ampak zdaj govorimo o tem zakaj bi to sprejemali po nujnem postopku, to se pravi, razloge za to in razloge proti. Kar se tiče pa položaja sodnikov, trajnih mandatov, plačil in vsega tega, jaz verjamem, da bomo tega se veliko, veliko naposlušali na sami seji in je tudi prav tako, vi pa prosim, povejte razloge, zakaj ste proti, predvidevam temu, da se zakon sprejme po nujnem postopku.
Hvala.

Nadaljevanje FRANC BREZNIK (PS SDS): To, da ko nekdo argumentirano razpravlja in da ga prekinjate, predsednica, to smo, to je, lahko bi rekel, rdeča nit vašega vodenja Državnega zbora v vsem tem času, tudi takrat napadanje, ko argumentirano razpravljamo med kolegic in kolegov, ko je ta parlamentarna razprava na višku, sem tudi že doživel ob tem, da ste govorili, da sem kršil Poslovnik, etični kodeks in tako naprej…

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: …Še enkrat vas opozarjam, gospod Breznik…

Nadaljevanje FRANC BREZNIK (PS SDS): …Še enkrat…

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Ne, poslušajte mene zdaj, ker jaz vodim ta Kolegij in to je, prosim, omejite se na razloge o katerih danes razpravljamo in to je: za ali proti temu, da se zakon sprejme po nujnem postopku.
Hvala.

3. TRAK: (NB) – 14.10

FRANC BREZNIK (PS SDS): Jaz sem povedal o čem smo leta in leta, ko vas ni bilo v Državnem zboru, ko ste bila sodnica, na podlagi česa smo zakon peljali v, torej v zakonodajni veji oblasti po nujnem postopku. Kateri so argumenti s strani Vlade danes, zakaj je tako nujno potrebno? Jaz sem namerno povedal kje gori. Zakaj je tako nujno potrebno? Ali bo jutri prišlo do nepopravljivih posledic, tega odgovora danes nismo dobili. Gre za totalno kršitev, lahko bi rekel, Poslovnika, delovanja Državnega zbora, celega procesa delovanja v Državnem zboru. Tu gre za tipičen primer kršitve, ki je, lahko bi rekel simbolna v tem primeru in na področju plač, v kolikor želimo imeti umno plačno politiko tudi v javnem sektorju, jaz mislim, da se morajo preko socialnega dialoga določiti vsa ta razmerja, torej v tistem času, ko bo primeren in primernost bo, ko bo ministrica za javno upravo vodila ta dialog. To, da pa nekdo obljubi na nekem sestanku, tako piarovsko, da bo samo eni veji oblasti dvignil plače, vsi ostali smo pa nekako manj ali pa so manjvredni v tej državi, od gasilcev do ne vem koga vse, oprostite, tukaj pa ne gori in to je tipičen primer, lahko bi rekel, nečesa kar je, lahko bi rekel, kar si nekdo uzurpira oblast in to poskuša z nekim glasovalnim strojem speljati tudi v tem Državnem zboru. Jaz sem na strani vseh kolegic in kolegov, sem na strani vseh županov, govorim seveda, da se bom omejil na funkcionarje in tukaj vidim, da tipičen primer, da torej tega, ta del tega postopka ni primeren, zato bomo v Slovenski demokratski stranki, kot sem povedal in to argumentirano, lahko še dvakrat citiram kaj je nujen postopek v Državnem zboru, zavrnili, ker mislim, da ni potreben, in da ste ta del lahko nekako izkoristili za nek svoj piar in za favoriziranje ene veje oblasti.
Toliko z moje strani. Najlepša hvala.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa.
Boste morda odgovorili na ugovore oziroma očitke?

MAG. BARBARA PETERNELJ (namestnica generalne sekretarke Vlade): Mogoče samo na kratko. Glede na dejstvo, da se določenim funkcionarjem že od leta 2008, nekaterim pa od 2012 niso spremenile plače, se s tem zakonom želi na nek način to materialno neodvisnost popraviti, predvsem pa tudi, to je pa po naši oceni ključno za zagotavljanje neodvisnosti pravosodnih organov in s tem tudi pravne države.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa.
Gospod Breznik. Bi še kdo potem? Izvolite, gospod Cigler Kralj. Najprej gospod Breznik, izvolite.

FRANC BREZNIK (PS SDS): Evo, ravno tu vidite argument, ki ga ni, argument iz petnih žil kot bi rekli tudi v teoriji argumentacije v pravo. Torej, kaj pa je bilo z ostalimi funkcionarji? Ti so si kar na visoko dvignili plače. Lahko vam povem, 2012, ko smo bili mi na oblasti, smo zaradi krize za to, da smo se poistovetili z ljudmi, znižali plače za, mislim, da več kot 20 % zakonodajni veji oblasti in te plače so ostale. Mislim, da je častnik Finance objavil pred nekaj dnevi, ni cela 8 % so zrasle plače zakonodajne veje oblasti od leta 2012. Če pa pustimo, da je bila inflacija letna, povprečna zadnjih 9 let približno 2,2 %, med 2,4 %, potem vemo kako so nominalno te plače padle. Torej, vsi smo v istem čolnu, spoštovana predstavnica Vlade. In 600 nekomu, ki pa ima trajni mandat, ki ima socialno varnost, za razliko od županov, poslancev, državnih sekretarjev in ostalih, noben ne more, nima te finančne stabilnosti, vse njihove plače so vezane na mandat. Mlajši kolegi recimo, ki je tukaj, ki so poslanci, če želi dobiti kredit na banki, dolgoročni, glejte, ni kreditno sposoben v nekaterih primerov, itn. To so pa edini funkcionarji, ki imajo trajni mandat in socialno stabilnost v tem času, če pustimo, ker boste rekli, da je subjektivno, rezultate slovenskega pravosodja, sodnih zaostankov, izgubljenih primerov na Evropskem sodišču za človekove pravice, itn., rezultate njihovega dela pa poznamo, zadnjih petnajst let. Pa ne bom se omejil. Da ne boste mislili, podpiramo tudi plače sodnikov, da se dvignejo, da ne boste mislili, tudi tukaj mislim, da je zaradi tega se zgodil prelom, torej da nimamo meritokratskih načel, da so navadno tisti, ki so imeli na fakulteti celo nižje povprečne ocene, največkrat šli za sodnike, najboljši so pa šli za odvetnike, in da je tudi tu primer nekaterih zadev, ampak to se mora

4. TRAK (VI) 14.15

(nadaljevanje) v okviru enega dogovora, v okviru enega dela torej pripraviti v nekem socialnem dialogu z vsemi sodeležniki, z vsemi 180 tisoč sodeležniki, ki so na tem področju. In to kar zdaj govorite, to ni argument. To se vidi, to je šibkost argumenta. Tu je ta problem. Jaz sem danes hotel samo slišati, seveda bo razprava tekla, kot je rekla predsednica, na sami seji, ko bomo ta zakon po nujnem postopku, sedaj po vsej verjetnosti ga boste preglasovali. Ampak spoštovani kolegi, ti tudi tisti, ki boste glasovali za ta nujni postopek, tukaj kažete s prstom, da je 212 županov, ki so mizerno plačani, imajo mizerne plače in vsak dan odločajo o nekaterih, lahko bi rekel, postopkih, projektih, ki so milijonski. Torej, župan Maribora ima, mislim, da 2 tisoč 400 evrov plače, proračun trenutno mariborske občine v tem investicijskem ciklusu pa okoli 190 milijonov evrov. 2 tisoč 400 plače za 190 milijonov evrov, kjer lahko, bi rekel, v nekih zadevah odloča ali pa vsaj za svojo koalicijo. Glejte, tu je to leglo tudi možnost korupcije. In to, kar pa predstavnica Vlade danes tukaj govori, pa je tipičen primer neargumentacije. In spoštovani kolegi in kolegice, ki boste danes glasovali za to, kažete na to, da vam je za ostale funkcionarje milo mar, če govorimo samo o funkcionarjih in se omejimo na funkcionarje. Torej, vsi smo v istem čolnu, spoštovana predstavnica Vlade, vsi smo v istem čolnu, tako funkcionarji kot ostali javni uslužbenci, če pustimo še J skupino javnih uslužbencev in jaz mislim, da bi bili tisti edina skupina, ki bi v tem primeru morali dobiti nekaj sto evrov zraven k svojim plačam. In sodniki, torej, kot sem danes večkrat povedal, so edini, ki imajo socialno varnost, edini, ki imajo trajni mandat in v tem primeru mislim, da je ta postopek, o katerem bomo danes odločali, popolnoma neprimeren. Toliko z moje strani še enkrat.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa. Gospod Cigler Kralj.

JANEZ CIGLER KRALJ (PS NSi): Hvala lepa, predsednica. Dober dan vsem!
Nova Slovenija oziroma Poslanska skupina Nove Slovenije ne bo podprla tega predloga, da se Zakon o začasnem dodatku sodnikov in državnih tožilcev obravnava po nujnem postopku iz več razlogov. Navedel bom samo glavne tri, in sicer argument, da bi lahko, če ne bi šel po nujnem postopku, nastale težko popravljive posledice za delovanje države je ravno obraten. Torej, za nas velja, da če bo ta zakon šel po nujnem postopku in če bo sprejet bodo postale težko popravljive posledice za delovanje države. Namreč, razumemo, da po večletni eroziji in razpadu sistema plač v javnem sektorju, enotnega sistema plač v javnem sektorju bo to zadnji udarec v ta sistem plač. Porušil bo popolnoma vsa razmerja, ki so še obstala. To je prvi argument. Drugi argument, ki je bil naveden kot v prid sprejemu zakona in nujnemu postopku je bil, da so se plače v javnem sektorju v zadnjem desetletju visoko dvigovale sodnim in tožilskim funkcionarjem pa ne ne velja zato, ker ni pravil pravilno primerjati sodnih funkcionarjev z ostalimi zaposlenimi javnimi uslužbenci, ampak se morajo primerjati z ostalimi funkcionarji v naši državi. In tretji argument je, da se bo s tem zakonom porušila ena temeljna pravičnost v naši družbi. Marsikdo nima niti pokojnine v višini, ki jo bo tu dobil človek, sodni funkcionar ali pa tožilski funkcionar na mesec. Proti.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa. Morda še kdo? Če ne, potem zaključujem razpravo in prehajamo na glasovanje.
Na glasovanje dajem sklep: »Predlog zakona o začasnem dodatku sodnikov in državnih tožilcev se obravnava po nujnem postopku. »
Glasujemo. Kdo je za? (Poslanska skupina Svoboda levica in SD.) Je kdo proti? (Poslanski skupini SDS in Nova Slovenija)
Ugotavljam, da je sklep sprejet.
In s tem zaključujem to točko.

Naslednja točka je DOGOVOR O SKLICU IZREDNE SEJE DRŽAVNEGA ZBORA.
Kot gradivo k tej točki ste prejeli zahtevo skupine poslank in poslancev s prvopodpisanim magistrom Borutom Sajovicem za sklic izredne seje Državnega zbora. Skladno s predlogom Vlade pa se na dnevni red te seje uvrsti tudi predlog zakona, za katerega je kolegij pravkar sprejel odločitev, da se obravnava po nujnem postopku. In v zvezi s sklicem 32. izredne seje tako predlagam sledeče: predlog dnevnega reda se glasi: Prvič, Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o državni upravi - nujni postopek, drugič, Predlog zakona o začasnem dodatku sodnikov in državnih tožilcev - nujni postopek in tretjič, Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah

5. TRAK: (SB) – 14.20

(Nadaljevanje) Zakona o kmetijstvu, skrajšani postopek. Datum seje bi bil v petek, 3. 2. 2023 ob 11. uri do zaključka seje. Najava časa za razpravo za poslanske skupine, ena točka po tretjem odstavku 67. člena Poslovnika zbora, do pet minut za dopolnilno obrazložitev predlagatelja predlogov zakonov, to je Vlada in do 30 minut za razpravo predlagatelja predlogov zakonov. Želi kdo besedo v zvezi s tem? (Ne.) Torej ne bomo razpravljali.
In na glasovanje dajem sklep Poslanske skupine k eni točki dnevnega reda 32. izredne seje Državnega zbora najavijo čas v skladu s tretjim odstavkom 67. člena Poslovnika zbora.
Kdo je za? Vse poslanske skupine, razen Poslanske skupine SDS. Je kdo proti? Nihče.
Ugotavljam, da je sklep sprejet.

In na glasovanje dajem še sklep: Predlagatelj predlogov zakonov, to je Vlada, ima za dopolnilno obrazložitev na voljo do 5 minut in za razpravo do 30 minut.
Kdo je za? Vse poslanske skupine za, torej soglasno.
Ugotavljam, da je sklep sprejet.

In predlagam še, da odločamo o sklepu, s katerim bi matičnim delovnim telesom, to je Odboru za notranje zadeve, javno upravo in lokalno samoupravo, Odboru za pravosodje ter Odboru za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano izjemoma omogočili delo po 22. uri, če bi bilo to potrebno.
In na glasovanje dajem naslednji sklep: matična delovna telesa lahko za obravnavo zadev z dnevnega reda 32. izredne seje Državnega zbora po potrebi zasedejo tudi po 22 uri.
Kdo je za? /Oglašanje iz klopi/ Prosim? Vi ste za? Tukaj pa nimam razprave, tako da..
Kdo je za? (Poslanska skupina Svoboda Levica, SD in poslanec Narodne skupnosti.) Je kdo proti? (Poslanski skupini Nova Slovenija SDS.)
Ugotavljam, da je sklep sprejet.

S tem zaključujem to točko.

Naslednja TOČKA JE PREDLOG ZA OBRAVNAVO PREDLOGA ZAKONA PO SKRAJŠANEM POSTOPKU, ki ste ga prejeli s sklicem seje Kolegija in obravnavamo predlog Vlade, da se po skrajšanem postopku obravnava Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o službi v Slovenski vojski. In dajem zopet besedo predstavnici Vlade, namestnici generalne sekretarke, mag. Barbari Peternel. Izvolite.

MAG. BARBARA PETERNELJ (namestnica generalne sekretarke Vlade): Hvala lepa. Vlada predlaga, da se Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o službi v Slovenski vojski obravnava po skrajšanem postopku, saj gre za manj zahtevne spremembe in dopolnitve zakona ter za manj zahtevne uskladitve zakona s pravom Evropske unije. Z zakonom se nekako želi dodatno povečati zanimanje za zaposlitev v Slovenski vojski in pa ureja se tudi področje delovnega časa med povišano pripravljenostjo.

PREDSEDNICA MAG. URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ: Hvala lepa. Odpiram razpravo, če želi kdo besedo v zvezi s tem. Nihče. Torej ne bomo razpravljali in prehajamo na glasovanje. Na glasovanje dajem sklep: Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o službi v Slovenski vojski se obravnava po skrajšanem postopku.
Kdo je za? (Poslanske skupine SD, Svoboda.) Še kdo? Dajte prosim gor roke. Kdo je za? (Poslanska skupina Svoboda, SD in poslanec Narodne skupnosti. Je kdo proti? (Nihče.)
Ugotavljam, da je sklep sprejet.

S tem zaključujem to točko.

In gremo še na ZADNJO TOČKO - PREDLOG SKLEPA O SPREMEMBAH SKLEPA O IMENOVANJU DELEGACIJ DRŽAVNEGA ZBORA O MEDNARODNIH PARLAMENTARNIH INSTITUCIJAH TER MEDNARODNIH ORGANIZACIJAH IN MEDNARODNIH TELESIH. Na podlagi predloga Odbora za zunanjo politiko z dne 18. januarja je pripravljen predlog sklepa, ki ste ga prejeli s sklicem seje Kolegija. Odpiram razpravo, če želi kdo v zvezi s tem razpravljati. Interesa ni. Zaključujem razpravo in dajem na glasovanje sklep: sprejme se predlog sklepa o spremembah sklepa o imenovanju delegacij Državnega zbora v mednarodnih parlamentarnih institucijah ter mednarodnih organizacijah in mednarodnih telesih.
Kdo je za? Soglasno. Hvala lepa.
Ugotavljam, da je sklep sprejet.

S tem zaključujem to točko, tudi 32. sejo Kolegija. Vam želim lep dan in še lepši vikend. Hvala lepa. Ni vikenda. To se opravičujem, ker imamo kolegije po navadi ob petkih. Se opravičujem, pa lepo, da se malo nasmejimo na koncu. Vam pa želim lep dan pa lep teden.

Seja se je končala 31. januarja 2023 ob 14.25.
Seje-EvidencaDok